SPELKVÄLL MED TVÅ FINA MÄNNISKOR.






























Ikväll blev det monopolkväll med älsklingen och hans fina syster Olivia.
Tack för en underbra kväll och bättre lycka nästa gång snyggingar (Im the winner). Haha.

Denna kväll summerar jag med dessa ord..

Trevligt sällskap, pengar, hus, hotell, skratt, te, ljus, pratstunder på balkongen, mysig musik,
ont i rumpan (sluta tänka snuskigt nu, vi satt på det hårda golvet - inte skönt när man satt i över två timmar...)

Jag har verkligen dom bästa människorna runt omkring mig, är så lyckligt lottad. ♥

sov gott mina fina.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Helen

det är bra, var bor du :P ?

2011-08-17 @ 01:58:18
URL: http://helenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0