ONSDAG.

Hej mina kära, har inte hunnit uppdatera förens nu - förlåt.

Började dagen med jobb till klockan 15:30 och efter jobbet så placerade jag mig raklång
i sängen, jätteskönt att få sova lite då jag inte sov så bra i natt.

Ställde klockan på 17.30 och när alarmet ringde fick jag panik(trodde klockan var 18.30
och då skulle jag möta Christopher på IKSU), skyndade mig upp och tog
på mig alla träningskläder och sedan insåg jag att klockan faktiskt bara var halv sex och inte
halv sju som jag trodde det stod på mobilen. Virrig i huvudet, eller vad. Var bara att klä av sig igen
och lägga sig en stund till.

Kom nyss hem från IKSU, idag blev det ett spinningpass med min vän Christopher. Träningen gick
ganska bra, dock så var musiken väldigt dålig på dagens pass.

På vägen hem cyklade jag förbi ica och köpte med två Ben&Jerrys och djungelvrål till min fina vän Elin som är sjuk.

Älsklingen står bänkad i köket och håller på att laga mat, det luktar gott.


Kommentarer
Postat av: Christopher

Vi ägde ju på spinning du och jag:D

Jag tror jag tar med handduk nästa gång..

Bra att du håller ordning på gubben så han håller sig i köket!

2011-09-02 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0