MÅNDAG - OOOHH HAPPY DAY.



Kom nyss hem från jobbet och på vägen upp så kollade jag brevlådan som vanligt och
idag låg det ett rosa/lila kuvert där och väntade på mig. Brev från min älskade Emma,
blir lika glad varje gång. Saknar verkligen denna underbara tjej, när jag är ledsen
gör hon mig glad, när jag är glad är hon glad med mig. Så många underbara stunder ♥.

Om sanningen ska fram så gråter jag varje gång jag läser breven från Emma, i miss her
like crazy.


Nu ska jag cykla och köpte ett vykort + frimärken och skriva tillbaka :). Min fina, fina, fina
älskade Emma. Ingen kan ta dig ifrån mig, ingen. Du kommer aldrig bli av med mig..


Vänner för evigt, så mycket vi gått igenom tillsammans. ♥
I love you, that's all I can say. You are wonderful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0