FÖRSTA AUGUSTI.

Hej alla fina, hoppas allt är bra med er.

Idag är det en ny dag, en ny vecka och en ny månad - kan det bli bättre?
Man har alla förutsättningar på sin sida, jag kan bara le.

Nu på morgonen har jag städat hela lägenheten, dvs att jag har diskat, plockat upp
från golvet, dammtorkat, dammsugat och torkat golven. Städa är inte kul, men det
är så skönt när det är fint + att det luktar så gott.

Har även tänk göra i ordning middagen tills älsklingen kommer hem, känner mig som
värsta hemmafrun idag.

Nu ska jag ta något att äta och sedan ska jag cykla och panta våra burkar/flaskor,
ska även handla lite mjölk.

Vi hörs sedan.
Stor kram.



sötnosarna hemma hos mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0