STÄDAT.

Nu på förmiddagen har jag städat i badrummet och i badrumsskåpet. Inte det roligast, men det behövdes kan jag lova.


Före.......................................................................................Efter....................................................................

Om jag ska vara ärlig har jag aldrig städat badrumsskåpet sedan jag flyttade in så det behövdes verkligen
rengöras och städas upp.


Före.....................................................................................Efter....................................................................

Alla flaskor ni ser på första bilden är helt tomma och dom har legat och skräpat där alldels för länge, när
jag var på Dollar store i helgen köpte jag på mig nytt schampo, balsam, shave gel, duschkräm, bodyscrub
osv. Så nu är allt nytt och fräscht.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hämta upp all ren tvätt. Ser framemot natten, har renbäddat i sängen
och det finns inget skönare än att lägga sig i en renbäddad säng. ♥ Eller vad tycker ni?

Hörs sedan, stor kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0