SÖNDAG..NEJ MÅNDAG.

Idag har jag haft söndag, vet inte varför. Säkert för att jag är så trött kroppsligt.

Längtar verkligen tills fredag, för då är jag ledig + att jag åker till Boden. Då tänker ni säkert "vad fan ska hon göra i den hålan?" Det är så att jag har en killkompis som bor där, han ska ha inflyttningsfest och jag längtar verkligen. Ska få umgås med världens bästa gäng. ♥ Självklart ska min fina pojkvän med, är så glad att han går ihop med mina vänner.

Min killkompis jobbar på försvarsmakten och vi ska få se på pansarvagnar osv, fränt.

Ska även passa på att gå på DollarStore, kommer bli en toppen helg i lilla Boden. LÄNGTAR. ♥



Finaste ni! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja det är ju roligt att man blir tillfrågad att följa med ;p

2011-04-04 @ 22:59:46
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0