ÖRHÄNGEN.



Det är detta jag har pysslat med en stund nu, jag har gjort egna örhängen. Ni kommer få se dom på inom en snar framtid. (Örhängena till vänster är silver, ej lite svart som det ser ut som på bilden - dom svarta örhängena i mitten har reflekterats i dom.)

Det var min fina kusin Isa som tipsade mig om en affär här i umeå som sålde olika delar till smycken. ♥

Endast 122 kr kostade 6 kors + två påsar med hängen. Om man skulle ha köpt färdiga korsörhängen på en affär skulle man ej ha fått dom för 40kr/st.

Om ni vill veta vad affären heter eller vad deras hemsida är kan ni slänga iväg en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det är väl pearlized.se eller? :)

2011-04-05 @ 17:57:33
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Sandra

dom blev riktigt fina,vilken affär? :)

2011-04-05 @ 18:03:10
Postat av: Taheri

jag vill gäärna veta! haha :)

2011-04-05 @ 18:23:20
URL: http://taheri.blogg.se/
Postat av: olivia

åh hur fina som helst blev dom!! :)

2011-04-11 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0