BODEN.

I helgen var jag i Boden och umgicks med fina vänner.

Fredag: Vi åkte från umeå vid 21.30 och vi anlädde till Boden vid 00.30 - resan gick superbra. Vi hade allsång och hade det allmänt bra i bilen. I Boden mötte vi fina Ylva och Kryckan. Vi såg lite film och sedan blev det att hoppa i säng.





Lördag
: Vaknade kvart över åtta av att Kryckan spelade musik, så då var det bara att gå upp. Åt frukost, fixade oss lite, inväntade Sara och Patrik och när dom kom åkte vi iväg på systemet och Dollar store. Vi köpte med oss Bullens pilsenerkorv till lunch och det var verkligen hur gott som helst.

Efter lunchen så inväntade vi en kompis till Kryckan och när han kom bar det av till pansarvagnsgaraget. Det var verkligen hur fränt som helst och se vilka stora maskiner det är. Vi fick klätra ner i dom och kolla runt osv, dock gjorde jag inte det då jag har cellskräck ;P. Vi fick denna möjlighet eftersom Kryckan jobbar på försvarsmakten. Tack för du visade oss runt Kryckan. ♥

Efter besöket på pansarvagnsgaraget så åkte vi hem och fixade oss för kvällen, började dricka och helt plötsligt var partykvällen i full gång. Blev pizza, massa folk, krogen, dans och fyllekäk.





















Söndag: Vaknade vid 11? Vi klädde på oss, packade och drog och käkade på Max, efter det blev det Dollar store med älsklingen och dom skjutsade fina Ylva till flygplatsen i Luleå. Vi åkte från Boden vid 16.30 och vi kom hem till Umeå vid 19.30.







Tack alla fina som gjorde min helg helt underbar. Jag älskar er ♥.






Kommentarer
Postat av: Ylva

10p helg och bästa helgen på länge! :)

2011-04-12 @ 18:37:18
URL: http://ylvawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0