MER DÖD ÄN LEVANDE.

Kom nyss hem från stan, jag och Elin var där och shoppade det sista innan resan! Känns verkligen skönt att snart komma bort från umeå. Dock började jag känna mig jätte konstig på stan - viste inte vad jag ville, ont i magen, ont i huvudet och var allmänt sur. Förlåt Elin. Men jag fick min förklaring när jag kom hem, har 39.0 i feber, väldigt olägligt just nu.. Hoppas det går över fort.


Död Madeleine.


Köpt det sista inför resan.

Nu ska jag krypa in under täcket och sova bort min feber.
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

SV: funbeat.se gör jag mitt träningsschema på!

2010-09-14 @ 17:51:02
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0