THIS WEEKEND

I fredags när älsklingen kom hem så hade jag lagat god mat, städat hela lägenheten och tänt massa ljus - vi hade då varit tillsammans i 2 månaderna. De 2 underbaraste månaderna i hela mitt liv.





Efter middagen så tog vi bussen hem till honom och myste. Blev lite nintendo wii spelade med hans fina syster.





Igår så myste vi bara hela dagen, tittade massor av avsnitt av that's 70s show :D .

Idag så har vi också bara tagit det lugnt, vi tog bussen hem till mig mitt på dagen och nu ikväll vara Petra här och vi såg Ensam Mamma Söker. Så vi myste med te och kakor, bra avslut på en lugn och skön helg. Dock har jag inte blivit av med min hemska hosta, så hoppas den går över snart..



Sov gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till två månader babe. Miss u. Kommer vara jobbigt att vara utan dig 13 månader! :(

2010-10-25 @ 14:20:48
URL: http://emmahohia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0