All I think about is you.

Hejhej, nu var det några dagar sedan jag bloggade sist men det blir lätt så när man jobbar och är med vänner. Hoppas allt är bra med er iallafall.

Imorgon ska jag åka till Ikea och köpa de sista sakerna till min lägenhet, det ska bli skönt att få allt klart. Dock inte så taggad på 6 timmars bilresa, men det funkar ju det också. Det ska bli kul att lägga ut pengar på saker man verkligen behöver och jag ser verkligen fram emot att flytta hemifrån.


Ni får ha en underbar kväll så hörs vi när vi hörs.
( I sommar lovar jag att blogga minst en gång per dag, ska köpa en systemkamera och då blir det mycket roligare när man kan lägga in fina bilder)

/ Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0