16 AND PREGNANT..

..sitter jag och ser på och jag tycker det är hemskt att dessa ungdomars föräldrar tvingar dem att adoptera bort sina barn. Bara hemskt.


I veckan så har jag varit barnvakt åt min söta kusin Melvin och har även kollat på när mina vänner/kusin har tagit studenten, kan inte fatta att det var över ett år sedan det var den lyckligaste dagen hitintills i mitt liv.

Kommer bilder från studenten någon vacker dag. Är i en bloggsvacka just nu, men jag lovar att jag kommer att bli bättre på att uppdatera inom en snar framtid.



taggad på att min kusin skulle springa ut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det är dyngtråkigt att du aldrig uppdaterar ju, kollar in din blogg nästan varje dag med det är nästan aldrig något nytt skrivet gumms :)

2010-06-14 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0