Hero Of War

Nu har jag nyss kommit hem från Emma och Tobias.
Emma bjöd på mat ikväll och jag, hon och Elisabeth har haft en mys kväll medan killarna var på hockey match. Dock förlorade björklöven fast det kanske inte var så konstigt?

Imorgon är det en dag som jag längtat efter - löning.
Kanske blir shopping med min granne, slösa pengar är det bästa jag vet. Skämt och sido...

Ni får ha en bra kväll för nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag har fortfarande ont i öronen och har fått rethosta..Hoppas det har gått över till helgen för jag vill gå ut och ha kul med mina vänner.

/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: Rebecca

"medans killarna var på hockey match" hahhah tack för den då babe ;p

2010-01-27 @ 17:05:15
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0