THIS IS MY LIFE



Idag har jag spenderat 8 timmar på jobbet, det bästa med mitt jobb är att jag har så underbar jobbarkompisar, det är dem som gör att man orkar gå dit. Hoppas verkligen att jag får stanna kvar där, men troligen är det en väldigt liten chans då jag nu blir inlasad och det ej finns någon anställning där jag jobbar. Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb överhuvudtaget..men det borde inte vara några problem då jag vet att jag kan mitt jobb som undersköterska och jag har jätte bra meriter.


Gå vidare, jag är varken äcklig eller en cp-hora... så säger man inte till någon. Tänk innan du pratar. Spelar ingen roll att du var full!

Hoppas ni får en bra kväll.
/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: emman

men va? han någon verkligen sagt det till dig gumms?

2010-08-15 @ 01:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0