IGÅR

Igår så var jag först hos frisören vid 12 och blev 1300:- fattigare för att färga utväxten..Efter det så mötte jag upp Emma för lunch på Starz, åt en god sesarsallad. Vi kollade runt lite på stan och jag köpt ett par shorts och en byxdress inför utlandet. Gick vidare till ett café där vi fikade, sedan promenerade vi hem till henne.

Klockan 18.30 mötte jag upp Sara för att äta middag på Eastern Palace, väligt mysigt. Sara gjorde bort sig lite och jag höll på att dö av skratt, tummen upp för det! :D Efter middagen tog vi en promenad hem till henne, sov även där. Tydligen hade Sara drömt att hon höll på att ta på sig en känga(sko) och i verkligheten höll hon på att stoppa in sin fot i min rumpa, gud vad jag hade skrattat om jag vaknat.

Glömde dock kameran hemma igår så ni får klara er utan bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0