SICK AND HOME

Hejhej, hoppas allt är bra med er denna underbart fina vårkväll. Ikväll skulle jag egentligen ha jobbat och farit på 20 års fest men nu blev det inte så eftersom jag är förkyld och har feber. Ni får hålla tummarna att den går över snart.

Just nu sitter jag hemma hos min föräldrar som bor 2 mil utanför stan, fast det är bara mamma hemma eftersom pappa är i Skottland och spelar golf, avundsjuk på honom, för jag vill också ha värme.

Ni vet ju att jag har fått mina nycklar till min lägenhet och jag har flyttat in, jag är världens lyckligaste. Allt är nästan klart förutom att sätta upp gardiner, köpa ett köksbord(barbord) och sätta upp lite saker på väggarna. Im a happy girl in a happy world.






Några bilder på min nya lägenhet, happyHAPPYhappyHAPPY

Snart är sommaren här, är ni lika lyckliga som mig över det?
Ha en bra kväll.
/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: taheri

sv. ja den var riktigt sorligt ibland, men slutade ju iaf bra ;P



Du verkar ha fått tag på en fin lägenhet!

2010-04-25 @ 15:01:33
URL: http://taheri.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tjusigt värre! :)

2010-04-27 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0