Jag vill känna din kropp emot min

Har nyss suttit ute på bron en stund i värmen, det var väldigt mysigt att sitta där och lyssna på alla fåglar som kvittnar - nu är det verkligen vår. Kunde dock inte sitta där så länge eftersom min förkylning blir inte bättre av att jag sitter ute.

Jag sitter just nu och lyssnar på sommarlåtar och jag kan inte längta efter sommaren mer än vad jag gör nu. I förmiddags så diskuterad jag och en nära vän till mig att vi förmodligen ska på storsjöyran i sommar och att det kanske blir en utlandsresa till hösten. Mina läppar ler


Kommentarer
Postat av: zipp AN

Utlandsresa thumbsup!

2010-04-27 @ 18:16:35
Postat av: -

yes baby!

det hade varit helt underbart du och jag!



alltid du och jag i vått och torrt

2010-04-27 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0