with you

Idag så var jag med Alexandra, hon hämtade mig vid sjukhuset eftersom jag sov ju hos Sara inatt. Vi gick på stan och shoppade hon fick med sig lite kläder hem och jag fick med mig två nagellack, nagellacksborttagning och ett rött läppstift från Isadora.

Sedan åkte vi hem till henne och tog det lugnt, bara myste och pratade massa eftersom vi inte setts på ungefär en månad, känns bra att man vet vart man har henne eftersom när vi ses är allt som vanligt och att hon är verkligen är en riktig vän. Man ska hålla hårt i sina vänner, man vet aldrig när dem slits ifrån än.

Ikväll åkte vi in till stan igen och åt lite mat, vi tog även en fika på Café Station. Myspys.

Ha en bra kväll och sov gott
/ Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0