Trötthetens drottning

Mitt alarm på mobilen ringde halv sex imorse och då var det ingen morgonpigg Madeleine som vaknade, tog då hjälp av min älskade vän snooze knappen. Har varit trött hela dagen på jobbet, det var ingen hitt. Men man måste jobba för att få pengar. Skönt att man är ledig imorgon om inte min chef skickar ut sms med någon jobb tid, det jobbigaste med sms-tjänst är att chefen skickar ut arbetstiderna så tidigt på morgonen att oftast när man smsar tillbaka så har någon annan fått tiderna ( den som svarar först får tiden/tiderna ) .

Nu ska jag se lite tv och sedan krypa ner i sängen, sov gott och ha det super bra så hörs vi imorgon då jag även ska visa vad jag shoppade igår.

Natti natti
/ en trött Madeleine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0