Idol

En väldigt bra omgång, det ända jag kan säga.



Patrik - lite för gammal, oh:ar för mycket. Fast han kan sjunga, det vet vi sedan innan.



Rasmus - jag tycker han sjunger bra och det var roligt att han sjöng den på sitt eget vis. Hoppas han går vidare.



Carl - gillar honom inte. Han använder inte sin röst.



Rabih - älskar låten han sjöng och han sjöng den grymt bra. Man hörde hur publiken gillade honom.



Erik - en av mina favoriter, han har både utseendet och sången. Jag hoppas han går långt, jätte bra framträdande ikväll. Han kommer att bli en tjejmagnet om han inte redan är det.

WOHO Erik och Rabih som sjöng en av mina favorit låtar gick vidare.
Båda två kommer att gå långt.

Imorgon är det ju dags för umeå tjejen Tove och jag hoppas verkligen att hon går vidare, hon är min andra favorit. Hon och Erik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0