God morgon!

Hoppas alla har sovit gott för det har jag gjort, vaknade upp av att mamma satt i bilen och tutade på min syster, hon var väl inte klar som vanligt... Kanske inte på det här sättet man vill vakna, men men.

Idag ska jag bara ta det lugnt eftersom att jag sov förlänge och missade då ett jobb pass, på mitt jobb har vi sms tjänst och jag tycker inte om det. För det finns dem som bor vid mobilen och hinner ta alla pass. Världen är hård ibland.

Men jag har ändå pingis träning ikväll, så lite jobb blir det ändå.

I love you baby



Nu ska jag ta mig något att fika och se klart Andra Avenyn som jag började se igår.
Ha en bra dag!
/ Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Älskar dig min Madeleine <3

2009-09-23 @ 16:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0