Farväl sommaren

Hejhej, hoppas allt är bra med alla trots vårat höst väder. Jag vill inte att sommaren ska vara över, känns inte ens som att det har varit sommar alls. Jag har badat två gånger och det är skamligt tycker jag, inte ens lite brun blev jag. Men men så är det när man kommer in i vuxenlivet!

Jag är riktigt sugen på en utlandsresa i november, har ni några bra tips på vart man kan åka? det måste vara ett varmt land med mycket sol och bad.


Idag så har jag varit ledig igen, och det var verkligen skönt att sova tills efter 12. Har även hunnit med att städa mitt rum, det såg ut som ett bomb nedslag, varför blir det alltid så att alla kläder hamnar på golvet? Det är en riktigt bra fråga!

Nu ska jag gå och ta mig något att äta, sedan vid 16.30 ska jag ta en buss in till stan för att ha träning med ungdomarna, är bordtennis tränare för dem som inte viste det. Fick även en förfrågan igår om att sitta i styrelsen, men dock tackade jag nej men det kändes roligt att Ingemar ville ge mig det ansvaret.

Nu ska jag sluta svamla, ha en bra dag/kväll
/ Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0