Chokladbollar + Idol

Gull Sara bakade goda chokladbollar till Idol, jag tycker inte tjejerna hade lika starka framträdanden som killarna hade igår. Fast dem var ändå bra.

Sabina, långtråkig framträdande för att hon levererade inget nytt som gjorde det bra.

Moa, skön brud, sjöng både bra och hade utstrålning. Började lugnt och körde sedan järnet.



Clara, hon är bra men ändå inte. Som juryn sa så syndes det att hon var nervös pga det så känns det inte som hon vill detta helhjärtat.



Mariette, för mycket handrörelser men hon sjöng väldigt fint. Jag fick inte gåshud som Laila fick.

Erika, den här tjejen kommer att gå långt det känner jag på mig. Vilket framträdande, bäst ikväll!


Min resume, vad tycker ni om idol ikväll?

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0