Bedtime

Snart är det dags att krypa ner i en kall säng, inge roligt. Tänk om någon hade legat och värmt upp den till mig, det hade jag inte tackat nej till. Dock är min säng nästan för liten för att sova två i, men snart får jag en 160x200 och det känns skönt, så slipper man ligga och trängas när man har sovsällsakp.

Idag har jag köpt en söt tunika av bloggaren http://moncans.blogg.se eller jag har inte betalat den ännu, det sker imorgon. Tycker att Monica är en väldigt bra bloggerska, så kika in hennes blogg.

Nej, nu ska jag kika på vänner med mamma och pappa, min pappa älskar vänner. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. När det är slut ska jag ringa my baby.

Sov gott och dröm söta drömmar!
/ Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0