25 dagar av saknad

Hejhej, jag har inte bloggat något eftersom min kära syster som är hemma har tagit internet sladden till datorn jag brukar sitta vid, och jag får inte lägga in bilder på min pappas bärbara som jag nu sitter vid och vad är en blogg utan bilder? Ingenting!

Det var 25 dagar sedan min älskling lämnade mig här, och nu till helgen kommer han troligtvis igen. Jag kommer bli den lyckligaste flickan på hela jorden om han kommer, för jag är verkligen inte lycklig när han är 126 mil bort, det gör ont i hjärtat.

Varje dag får jag flera gulliga sms, när jag vaknar på morgonen har jag oftast fått en söt bild av honom och just innan jag somnar om nätterna så får jag det också. När man bor så långt ifrån varandra som jag och Jonathan gör, så tror jag att man uppskattar tiden tillsammans på ett annat sätt, om man man bor i samma stad så tar man varandra för givet och det är inte bra för man kan aldrig ta någon förgivet.


detta är en sådan bild jag fått av honom just innan jag ska sova och
det värmer i hjärtat, jag känner mig älskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0