Underbar kväll

Ikväll så åkte jag och Fredrik bara in till stan för att spela biljard eller något liknande men det blev inget av det, vi åkte och umgicks med Emelie och Kricko - världens skönaste brudar, vi måste ses mer.

Vi tog det bara lugnt och snackade om allt som hänt under den sista tiden, (stackars Fredrik) vi åt på max, då följde även Krickos kille André med, trevligttrevligt.

Efter max skjutsade vi hem dem, och sedan bar det av till Ålidhem och krogen krogen, träffade Marcus och hans tjej, skjutsade hem dem och sedan åkte vi hem till skogen.

En väldigt lyckad kväll, även fast det kanske inte låter som det.

Blev även bjuden hem till en viss person, woho.
Får se vad jag gör av det erbjudandet.

Nu ska jag sluta prata massa strunt, ska lägga mig och sova. Imorgon väntar nya äventyr, ni kan ju gissa vad jag ska göra.



Sweet dreams
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem blev du bjuden till då? :)

2009-10-18 @ 13:24:23
Postat av: Simon

"Blev även bjuden hem till en viss person, woho.

Får se vad jag gör av det erbjudandet."



kanske tacka nej om du har pojkvän?

2009-10-18 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0