Underbar känsla

Jag känner mig lycklig idag, varför vet jag inte men det är verkligen en underbar känsla. Vissa dagar mår man skit och andra mår man bra, fast vet ni vad? Jag har nästan alltid ett leende på läpparna och försöker skoja till det, iallfall med mina vänner och på jobbet, allt blir så mycket trevligare då.

Nu har jag nyss tagit på mig kläder - har gått runt i mjukis byxor hela dagen. Har även sminkat mig och fixat håret. Man blir alltid så glad när man känner sig fin, ett stort plus till alla som har orken att fixa sig varje dag, önskar att jag också hade den orken. Håller ni inte med? Man blir gladare när man känner sig fin. Och man behöver ju inte stå flera timmar framför spegeln för att känna sig fin utan ibland räcker det med ett långt bad med massa ljus och goda dofter. Eller att smörja in kroppen med sin favorit lotion.

På någon timme ska jag ta en promenad till Linnéa sedan ska vi gå och hyra film, en riktig myskväll.
Vad ska ni hitta på ikväll?

 

/ Madeleine

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0