Tack för en underbar dag

Haft en helt underbar dag, den började med att Alexandra ringde och väckte mig och sa att hon och Linn (lilla syster) var på väg hit. Så då var det bara att stiga upp och skynda sig att sminka/klä på sig, frukosten tog jag i bilen.

Först gick vi på stan och strosa, Linn fick lite nya kläder, vi åt hamburgare och sedan blev det bio. Vi såg UPP, den var verkligen bra, man fick både skratta och gråta. Det var den första filmen jag såg med 3D, det var verkligen häftigt. Dock skulle jag nog ha dött om jag såg en skräckfilm med 3D.

Tack för en bra dag älskade Alexandra och Linn.

Bjuder på bilder innan jag avslutar detta inlägg


Tycker om er så mycket


Fina, fina Linn


Innan bion blev det lite bus i parken


Lite seriös fotografering hann vi även med


Fint med höstlöv som bakgrund


Snyggingarna



/ Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0