Sweet dreams

Nu ska jag gå och sova efter en 9 timmars arbetsdag, imorgon börjar jag klockan 07.00 inte så taggat men det blir nog bra.

När jag kom hem ikväll så hoppade jag i badkaret och tog verkligen hand om mig själv, skönt med ett bad efter en lång arbetsdag. Har även hunnit föna, platta och använt min volym master i håret. Ibland är det allt som behövs för att man ska känna sig fin.

Sov gott nu, måste springa till sängen nu eftersom jag lovat mig själv att ligga innan klockan 23.
/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: emmelist

jag bor med min kille. dårå? :)



rösta gärna på mig till blogawards :) länkar alla som röstat! skulle göra mig sååå glad :)

2009-10-05 @ 19:25:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

nja jag brukar inte skriva om honom speciellt mkt. men om du backar några inlägg så finns han med där, ett helt inlägg bara för honom ;)

2009-10-05 @ 19:50:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0