Stan med Johanna

Kom hem från stan för kanske 1 1/2 timme sedan, det var mysigt att träffa Johanna.

Alexandra kom och hämtade upp mig och skjutsade mig till stan, jag sprang och köpte en ny vinterjacka (Everest) och sedan gick jag och mötta upp Johanna vid hennes buss. Vi gick först och bokad tid för färgning av mitt hår, imorgon kvart i två försvinner min utväxt + att jag har tänk färga en kallare nyans på håret.

Vi gick förbi på komvux, hon skulle kolla upp några saker. Jag måste även anmäla mig till en kurs jag måste plugga upp, så Emma om du ser det här så måste vi skriva in oss innan den 1 november för att kunna läsa upp kursen i vår. Efter det bar det av till arbetsförmedlingen, jag tänkte skriva in mig dock funkade inte nätverket och Johanna skrev på några papper.

Efter det åt vi en god lunch tillsammans, blev en toast och en kopp te på wayne's coffee, väldigt mysigt. Blev mycket tjejsnack, man måste ju ta igen allt.



Vi hörs snart
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0