sängen väntar

Snart har jag tänkt krypa ner under täcket, ursch vad det är kallt i vårat hus. Det 4,1 minus grader ute, snart är vintern här. Det ända som är bra med vintern är att allt blir så mysigt, luktar pepparkakor och glögg i alla hus, man tänder massa ljus om kvällarna och tiden som stannar upp.

Imorgon börjar jag jobba klockan 14.00 och jobbar till 21.00, innan jobbet tänker jag köpa mig en ny vinterjacka, har egentligen två stycken Everst jackor men den ena är blå och den andra är röd, fattar inte varför jag inte började med att köpa en svart som passar till allt. Så imorgon ska jag köpa mig en svart, men det värsta är att det blir dyrt i längden om man ska köpa en ny vinterjacka varje år för över 1000kr.

Nej nu ska jag sluta svamla, det var mysigt att Sara var här ikväll iallfall. Som sagt man ska hålla hårt i sina vänner.



/ Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0