Mina ögonlock är tunga

Nu ska jag krypa i säng och sova, för imorgon börjar jag klockan sju och jobbar till åtta, men är ledig fyra timmar mitt på dag. Ikväll jobbade jag till nio och det känns att man inte jobbat på några dagar, jag fick även ett brev om vaccination mot influensan men jag vet inte hur jag ska göra. Ska ni vaccinera er?



Nej, nu ska jag lägga mig i sängen så jag orkar upp imorgon. Ni har sett att jag hela veckan har skrivit om Idol och hur jag tyckte personernas uppträdanden var, men ikväll blir det inte något sådant eftersom jag är så trött och kommer nog även vara det imorgon eftersom jag jobbar nio timmar och det är jobbigare än det låter. Så på söndag får ni hålla utkik.

Sov gott kära läsare och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag.
/ Madeleine


Kommentarer
Postat av: Taheri

Jag funderar också på det där med vaccinet, känns lite osäkert på något sätt. Man vet ju aldrig vad det är för biverkningar när det är så nytt!

2009-10-02 @ 23:53:39
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0