Måndag

Hejhej, hoppas allt är bra med er. Men mig är det kanon, men dock sitter jag och fryser, så det blir att krypa ner i sängen snart. Hann/orkade inte blogga igår eftersom jag var med en vän igår kväll efter jobbet och då prioriterar jag inte att sitta vid datorn och blogga.

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara varit på stan med mamma och syster, blev ingen shopping. Vad har ni gjort för något idag?

Saker jag måste göra inom en snar framtid

♥Gå till frisören och färga min fula utväxt
♥Flyga ner till Skåne och hälsa på en viss person
♥Köpa en svart vinterjacka

Ha en underbar kväll
/ Madeleine



Älskade Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tötnos :] älskar dig madde babe :) vi måste ses snart.. vet att du älskar mig ;)

<3 Emma

2009-10-06 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0