Läser bloggar

Hejhej, antar det inte är så många som är vaken nu. Jag är vaken eftersom jag har legat och läst massa bloggar som jag följer, hade över 144 inlägg att gå igenom, men nu har jag gett upp får läsa de 60 inläggen som är kvar imorgon.

Nu när jag sovit i stan och umgåtts med Sara så har man inte tid att sitta vid datorn och kolla alla bloggar som man annars har all tid i världen till när man är hemma, då sitter man bara och väntar på ett inlägg man kan läsa.

Nej, nu ska jag sluta svamla och stänga av datorn och sova som Sara gör så sött, ibland så mumlar hon något som jag inte kan tyda. Men det är gulligt, att snarka som jag gör är dock inte lika gulligt. Jag kan inte rå för att jag har stora halsmandlar...

God natt nu, hoppas ni sover gott.
Vi hörs imorgon
/ Madeleine


det var jätte vackert höst väder idag, jag och Sara hann med två långa promenader.


titta vad vackert, älven var alldeles blank


jag är lycklig då jag få umgås med mina underbara vänner. suddig bild,
jag
vet...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ligger i släkten, både jag och Joakim har ju plockat bort dom

2009-10-15 @ 06:23:08
URL: http://lottaz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, ja där var jag inte stor =P. Vad gör du idag då? kram

2009-10-15 @ 08:52:37
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0