Igår

Igår var jag ju på stan med Alexandra och hon är kompis med mitt ex, dem har alltit varit kompisar och kommer alltid att vara och det är jag glad över för han var/är en väldigt fin kille. Mitt ex har en ny tjej sedan ett år tillbaka och som ni förstår är Alexandra vän med henne också och det bryr jag mig inte om, hon får vara vän med vem hon vill, hur skulle det se ut om jag sa åt henne att hon inte fick vara vän med henne.

Men tillbaka till igår, då gick vi runt i olika affärer och kollade på kläder och då träffade vi mitt ex nya tjej, klart det blev lite spänt men jag gick bara vidare och kollade på kläder. Men jag ångrar mig att jag gick vidare, vadå jag är en vuxen människa och måste ju försöka uppföra mig som det också, jag kunde ha hälsat och varit trevlig mot henne. För jag har verkligen inget emot henne, hon verkar hur gullig och snäll som helst.

Vist tycker ni också att man ska uppföra sig som en vuxen person när man är 19 år gammal?


Juice och vindruvor, me loves.


/ Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0