Home "sweet" home

Nu är jag hemma i skogen igen efter att jag två nätter sovit hos Sara, det har varit väldigt mys, fullt med tjejsnack, promender och film tittande.

Denna kväll spenderade jag hos min vän Linnéa, vi såg en film som jag inte minns namnet på men den var faktiskt bra även fast vi inte hängde med i början eftersom vi hade så mycket att prata om. tjejer tjejer.. haha. Det var väldigt trevligt att umgås med henne, borde göras oftare. Linnéa har inte varit min vän så länge, hon jobbade på mitt jobb i somras så det är den vägen, samma dåliga humor. Jag vet inte hur många skratt det blev med henne i sommar, men jag kan säga att det blev ett x antal.

Hon och hennes kille har det verkligen mysigt hemma, önskade också jag hade en egen lägenhet med någon som jag älskar.


Söta Linnéa


movie time


självklart blev det ben&jerrys


Hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag,
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan va sugen jag blev på lite Bj´s nu

2009-10-16 @ 05:25:23
URL: http://lottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0