Time to sleep

Hejhej alla glada.
Idag har jag jobbat 13 timmar och det känns verkligen, så nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig i sängen för jag börjar klockan 7 imorgon också. Dem på jobbet börjar må bättre och jag har inte fått magsjuka - sköööönt.

Jag är glad för idag kom Sanna med den andra säsongen av desperata hemmafruar.. Har ju den säsongen hemma också, men den hade Jonathan bränt ut och det var ingen text =/, inte världens bästa på engelska, roligare om man förstår allt.




Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort alla bacillet, sedan sängen och lyssna på mys skivan.
/ Madeleine

Kommentarer
Postat av: Taheri

men du är väl ändå inte sämre på engelska än mig hörredu? ;P haha

2009-11-21 @ 03:55:19
URL: http://taheri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0