Till salu - mobil i nyskick

Jag säljer min Sony Ericsson T700 på grund av att jag inte använder den. Köpte den i Juli och har totalt använt den i 3 veckor.

Pris: 2000kr

Det som följer med:


• Usb kabel
• Mobil laddare
• Installations skiva
• Installations böcker

SonyEricssons T700 är en tunn designlur med en tjocklek på endast 10mm. Trots sitt slimmade utförande har T700 alla funktioner du kan tänkas behöva. Den har en 3,2 megapixelkamera med fotolampa och inbyggd videoblogfunktion som låter dig publicera videoklipp på din egen blog. Uppladdningen går snabbt tack vare HSDPA - snabbt Internet som låter dig surfa och maila var du än befinner dig. Den inbyggda mediaspelaren och ett expanderbart minne på upp till 8GB(512MB medföljer)ger dig möjlighet till ett gigantiskt mediabibliotek direkt i fickan.


Om du är intresserad, skriv en kommentar med din mailadress så hör jag av mig.




/ Madeleine

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja det gör jag :D jag använder mig av nail eller stick slingor :)



har egen tång hemma så man har gjort det några gånger nu, hehe :)

2009-11-23 @ 23:47:05
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0