Madeleine är trött

Hej, jag har varken haft ork eller lust att blogga den senaste tiden, dock vet jag inte varför.

Har nu jobbat fyra dagar i rad och det känns skönt, även fast man blir tröttare än vanligt. Idag har jag vaccinerat mig mot svininfluensan, inte det roligaste jag gjort om jag säger så, även fast sprutan inte gjorde ont. Är spruträdd och då spelar det ingen roll om sprutan gör ont eller inte, det är hemskt anyway.

Efter vaccinationen gick jag och Elin (jobbar kompis) och fikade, vi gick även runt på lite affärer. Den tjejen är så klockren och det går inte fem minuter utan ett skratt med henne.


Nej, nu ska jag slut svamla... Inväntar symtomen av vaccinet. Känner mig hängig.

Ha det bra.
/ Madeleine


ja, man får vara sliten på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det är han verkligen, jättesöt =)! Hur har din dag varit då? kram

2009-11-10 @ 21:22:32
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Amanda

fin blogg! :)

2009-11-11 @ 21:57:51
URL: http://amaandu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0