Du som kommenterade

Hej Jessica, eller vad du nu heter. Jag vill tyvärr inte godkänna din kommentar för jag är inte redo att låta fler än dem som redan vet få veta vad jag gått igenom. Även fast det är skönt att få prata om det, men jag vill inte ha den uppmärksamheten. Hoppas du förstår.
Tack för kommentaren

Och till er andra, det kanske finns en anledning till varför man är sur och snäsig mot folk, detta gör ont  inom mig och det resulterar till att jag uppför mig som jag gör ibland.



/ Madeleine

Kommentarer
Postat av: J

jag förstår!!

tänkte bara ifall du ville så finns nog dina läsare här för dig =)

fy.. kan inte tänka mig att gå ingenom nåt sånt. läser iaf din blogg och har gjort några få månader, måste säg att jag gillar den! har själv ingen blogg så därför jag inte skriver någon bloggadress.. men kul att du svarade med ett inlägg. du kan annars svara i ditt kommentarsfält så ser jag :) kram

2009-11-02 @ 21:08:17
Postat av: Madeleine

Vad bra att du förstår :). Nej det är inget man vill gå igenom, menmen. Jag är inte redo att skriva ut det ännu, för många nära släktingar som läser. Åh vad glad jag blir att du gillar den :) . Okey, :) . Hur hittade du min blogg då? Kram / Madeleine

2009-11-02 @ 21:20:17
URL: http://madeleeinep.blogg.se/
Postat av: J

ja okej, jo det förstår jag! :) hoppas du inte tog illa upp av det jag skrev, det var verkligen bara av godhet.

jag kommer inte ihåg vems blogg det var men du hade kommenterat nåns blogg så jag klickade då in här ;D hehe.

kram på dig

2009-11-02 @ 21:28:36
Postat av: meriem

fiin blogg :)

ha dt bra <3

2009-11-02 @ 21:55:38
URL: http://meriemjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0