Candyman

Två månader utan godis, jag känner mig så stolt över mig själv. Det är inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara, jag har glömt bort hur godis smakar. Nog om det...

Igår jobbade jag 15-20 sedan tog jag taxin till Ylva och Rebecca, vi fixade oss inför Halloween festen. Vilken fest alltså, hade hur roligt som helst. Idag jobbade jag också 15-20 och det gick jätte bra att jobb även fast festade igår - kom ihåg man är bara ung en gång, så se till att njuta live your life

Jag känner hur dålig jag har blivit på att blogga nu senaste tiden, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Ska bättra mig.

Känner att jag börjar få ont i halsen, kan det bero på att man festade igår - hm..

Nu ska jag sluta svamla i nattmössan.
Sov gott, ( fast de flesta sover nog redan)
/ Madeleine


Ängel och djävul..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0