Avundsjuk men inte missunnsam

Jag sitter och pratar med en kompis på msn och hon kom hem ifrån Cypern igår, hon har skickat några bilder och det ser helt underbart ut.

Någon som vill åka utomlands till våren/försommaren?
Jag har endast varit utomlands en gång och då var jag i Frankrike med mamma, syster och mormor, det var på hösten.. Klart det var roligt och intressant men hade varit mycket roligare att åka iväg med kompisar på en solresa eftersom jag aldrig varit på det. ( Har även varit i Norge och Finland men det räknas inte)




Vist ser det skönt ut?

Kan inte ens tänka mig att det finns länder med vita fina stränder och med turkost vatten eftersom jag aldrig upplevt det.

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det gör ju det =P. Hur är det med dig idag då? kram

2009-11-04 @ 13:54:28
URL: http://girlinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0