Länge sedan

Hejhej, nu var det 2 veckor och 5 dagar sedan jag uppdaterade sist här på bloggen.
Jag har inte haft något intressant att berätta eller haft orken att lägga ner flera timmar
på bloggen den senaste tiden, och det finns en del anledningar till det.

♣ Jag har praktik på sjukhuset och det tär verkligen på kroppen, även fast man inte tror det.
♣Min bästa kompis pappa har omkommit i en skoter olycka, endast 43 år gammal. Lämnar en dotter på 18 och en son på 16 år.
♣Har varit allmänt nere den sista tiden, fråga mig inte varför.

Men nu ska jag försöka ta tag i bloggandet igen, ska försöka att uppdatera minst en gång per dag,
inte för att jag tror att det är så många som kollar min blogg längre eftersom det var ju som sagt så
länge sedan jag skrev.

Vill ha sommar, därför bjuder jag på denna sommar bild:


sommar 2007, jag hade inget sommarjobb om jag säger så, ni kan ju gissa
vad jag gjorde?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin bild på dig kusin min

2009-05-10 @ 21:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0