Do you??

Hejsan! Allt väl med er?

Förlåt att jag inte har bloggat något på den senaste tiden, jag sa ju att jag skulle skärpa mig... men vi såg ju hur det gick med det. Det har hänt alldeles för mycket tråkigt den senaste tiden, men that's life. Orkar inte heller berätta, så slipper ni höra på.

Nu har jag bara 3 saker kvar i skolan innan studenten, känns sjukt skönt! Efter denna vecka är över så har jag endast en sak kvar och det är bara en redovisning, sköntskönt!

På fredag så kommer Björn Rosenström till Umeå, så det blir att vara där och festa och lyssna på bra musik, det låter väl ganska nice? Tycker verkligen att Björn är sommar!

På lördag fyller jag 19 år, ett år kvar till 20!
Inga planer inför den heller, så!  Vi får se
vad som dyker upp.



Kommentarer
Postat av: jennifer

Visst är det skönt att studenten närmar sig =). Vilket datum springer du ut? kram

2009-05-27 @ 20:32:41
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva uti hundrade år! Grattis älskade "lilla" systerdotter på 19 års dagen! Hoppas du får en fin dag, kram mostra i Ängersjö! ( ps den haltande på kryckor hälsar oxå!)

2009-05-30 @ 09:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0