Bloggar

Vi har alltid bloggar som vi tycker om mer eller mindre,
de bloggar jag brukar läsa varje dag är:

Mina kusiners bloggar -ett måste
Http://Lottaz.blogg.se

Http://iiiisa.blogg.se

Http://Eliiiinj.blogg.se

Kändis bloggar
Http://kissies.se

Http://Blondinbella.se

Http://Storstadspojken.se

Kändisbloggar som jag inte kikar in på lika ofta
Http://Stinalee.se - blivit lite tråkig på slutet

Http://kenzas.se

Mamma bloggar - för jag älskar barn
Http://Moncans.blogg.se

Http://Mammamarlie93.blogg.se

Har även nu i två dagar läst in mig på en ny mamma blogg, det är en 15 årig tjej som väntar tvillingar - en helt fantastisk blogg - du är stark.
Http://ellamarie.blogg.se


Självklart läser jag massa andra bloggar också.
Tipsa gärna om bra bloggar.
Puss&Kram
/M



Den friheten vill jag att alla ska kunna få.


Kommentarer
Postat av: elin

jag brukar också läsa ellamaries:)

2009-05-11 @ 20:16:08
URL: http://itsmee.blogg.se/
Postat av: Timmie

Så du är tillbaka till bloggvärlden SKOJ

den så kallade ego dagen jag hade var så härlig!



2009-05-11 @ 21:15:38
URL: http://www.melanoz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0