I'm Back

Hejhej allihopa :), allt bra med er?
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade,
dock har jag inget svar på varför jag inte
har bloggat, har väl inte kännt suget förns
nu.

Vad har då hänt senaste tiden i mitt liv?
Jo jag har haft sportlov, den veckan tillbringade
jag i Hemavan med Emma, vi åkte skoter varje dag
och kände bara lugnet, hur skönt som helst.

Vi har fått våra studentmössor och längtan till
studenten är större än någonsin, bild kommer
senare!

Vi går snart in i vecka 12 och då är det bara
två veckor kvar i skolan sedan går vi ut på
praktik i sex veckor och sedan när vi kommer
tillbaka till skolan är det endast två veckor
kvar i skolan.



I fredags firade vi Tobias som fyllde
20 år!


Emma, Jörgen och Jonas!


Vi hörs,
puss
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0