Today

Hejhej, haft en bra dag?
Det har jag, började dagen
med att snooza, det är det bästa jag vet, sedan
gick jag upp och sminkade och klädde på mig,
efter bar det av till stan. Färgade håret på min
kusin och följde med henne sedan på hennes
kompis barns 1 årskalas, väldigt trevligt.
Klockan 21:00 ska jag se på film med mina
föräldrar och käka chips & ostkrokar, myspys





sliten flicka!

Hellre långa ben & kort överkropp än korta ben och lång överkropp!
Jag är stolt över mina långa smala ben, så ni som tycker det är fult, I DONT CARE!


Kommentarer
Postat av: emeliiie

men hörre dudu käglan nu får du allt ta å lugna ner dig lite!!

2009-06-05 @ 20:39:50
Postat av: Lotta

Tack söta du för hjälpen igår :-)

2009-06-06 @ 15:05:35
URL: http://lottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0