why?

Hej bloggen och "alla" läsare, det var inte igår.
Känner att jag måste få skriva av mig.

Jag jobbar 90% som undersköterska, 10 veckor
i sommar, känns som att jag endast hinner ta
hand om andra människor och inte om mig själv.
Jag känner hur jag tar på mig alldeles för mycket,
min kropp orkar inte med i detta tempo.
Känns även som jag tar på mig saker som jag
egentligen inte borde, men jag är väl för snäll
och kan inte säga nej. Blir så förbannad på mig
själv.

villinteorkarintevillinteorkarintevillinteorkarintevillinte

om någon hade gått igenom det jag gått igenom under
de senaste 2 månadera, alldeles själv så skulle inte
ni orka, det lovar jag. När vänder det?
en fråga utan svar!

Man vet aldrig vem man kan lita på, det är en stor
klump i mitt hjärta, och snart brister det.

Tearstears.


Ja, man får vara deppig ibland!




Kommentarer
Postat av: isa

du kan alltid lita på mig ju. det vet du.

2009-07-22 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0