Tänk längre än näsan!

Hejsan, hoppas allt är bra med alla!
Men mig är det bra, mitt liv rullar på
framåt. Nu har jag 1 månad jobb kvar
denna sommar, sedan blir det att söka
jobb.

Om du slutar tänka på dig själv hela
tiden och inser att hela världen inte
kretsar runt dig. Du bara pratar om
dig själv, kanske borde tänka efter
hur andra mår, och inte endast på
dig själv. Tänk på det!
som sagt tänk längre än näsan.

Har nyss suttit och tittat på MTV's
16 and pregnant, kan säga att tårarna
rann nerför mina kinder. Har fått mina
mammas gener när det gäller känslighet.

Har tänk försöka börja blogga igen, är
skönt att skriva av sig. Men det händer
inget roligt i mitt liv för tillfället.

Nu ska jag lägga mig och läsa boken
syskon kärlek som är skriven av Katarina
Von Bredov.
Hur bra som helst.
Även köpt 2 till böcker som hon skrivit.

Vi hörs när vi hörs.

 
Vi är som vi blev,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0