No one, no one

Ingen är som mig och jag hoppas ingen är som dig. Man ska vara sig själv för man kommer längst då, kom ihåg det!

Hoppas alla har haft en underbar dag, här uppe i norrland har det varit mulet och jag tycker det är så tråkigt även fast
jag jobbar så blir man gladare av lite sol. Idag har jag jobbat, som vanligt och jag är väldigt glad över att ha ett jobb att
gå till för det är många som sitter hemma och inte har ett jobb. Men vissa lider jag dock inte med, eftersom det finns
dem som inte ens försöker men ändå sitter hemma och klagar.

Nej, nu ska jag gå och duscha och leta fram några fina kläder till imorgon för efter jobbet ska jag på min kära mosters
50 års kalas, det blir nog jätte mysigt och jag hoppas solen skiner.

Innan jag går bjuder jag på lite bilder


på promenad med Fredrik



Slitet tjej efter en mysig fisketur.




gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0